Reklama2011-02-09
1

Krzysztof Hołowczyc w relaunchowej kampanii zegarków Atlantic

Pod hasłem „Istota elegancji” trwa kampania reklamowa zegarków Atlantic wspierająca relaunch tej marki. Twarzą akcji – przygotowanej przez firmy Media Inn i Kuźnia PR – jest Krzysztof Hołowczyc.

W prowadzonej obecnie kampanii zegarków Atlantic Krzysztof Hołowczyc, ambasador tej marki w całej Europie, jest wystylizowany a la James Bond. Zdjęcia kierowcy na potrzeby akcji wykonał Jacek Poremba (więcej o realizacji kampanii).

Akcja wspiera relaunch marki Atlantic. Z początkiem roku wieloletnie hasło przewodnie tego brandu: „Zaufanie, które zbudował czas”, zmieniono na „Istota elegancji”. Ponadto do sprzedaży wprowadzono nowe zegarki.


Kampania od 15 stycznia jest prowadzona w prasie (czasopisma dla mężczyzn, np. "Playboy", magazyny motoryzacyjne, np. "Top Gear", lifestylowe i biznesowe), internecie (serwisy ogólnotematyczne, dla mężczyzn, lifestylowe, biznesowe) oraz na plakatach przy sklepach z zegarkami Atlantic. Przygotowaniem akcji – w tym zakupem mediów – zajęła się firma Media Inn, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.

Autor:tw

Więcej informacji:Krzysztof Hołowczyc, Atlantic

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas