Reklama2023-02-27
0

Krzysztof Pytlarz odpowiada za marki lodów Unilevera

Krzysztof Pytlarz Krzysztof Pytlarz

Krzysztof Pytlarz objął stanowisko media planning & activation lead w dywizji lodów na rynkach Europy Wschodniej w koncernie Unilever.

Krzysztof Pytlarz ostatnio przez ponad rok pełnił obowiązki interational communication lead w  EssenceMediacom. Tam był odpowiedzialny m.in. za strategie mediowe dla konkurenta Unilvera, koncernu Procter & Gamble na dziesięciu rynkach, planowanie i koordynację kampanii w kanałach online i offline oraz zarządzenie ich budżetem.

Z tą agencją, jeszcze pod nazwą Mediacom, był związany także na początku kariery, w latach 2015-2019. Doświadczenie zdobywał też w agencji Vizeum.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.

Unilever ma w swoim portfolio takie marki lodów jak Algida, Ben&Jerry's, Carte d'Or, Magnum.

Autor:jd

Więcej informacji:Krzysztof Pytlarz, Unilever

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas