Prasa2010-02-16
0

Książka "Emerytury i renty 2010" z "Gazetą Wyborczą"

W czwartek razem z „Gazetą Wyborczą” będzie można kupić książkę „Emerytury i renty 2010”.

Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi m.in. na pytania, kto może przejść na wcześniejszą emeryturę, a kto nie ma już na nią szans i będzie musiał pracować do ustawowego wieku emerytalnego; od czego zależy wysokość emerytury, a także jak emeryci i renciści mogą zwiększyć swoje świadczenia.

Partnerem wydania jest Emporia. Cena ''Gazety Wyborczej'' i książki wyniesie 7,99 zł.

Wydanie „Gazety Wyborczej” z książką wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat), w bezpłatnym dzienniku "Metro", w wagonach warszawskiego metra na CityINFOtv, a także autopromocją na łamach "Gazety" i jej dodatków oraz w portalu gazeta.pl i serwisie wyborcza.biz. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Autor:- DC

Więcej informacji:Gazeta Wyborcza, emerytura, renta

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas