Prasa2010-08-18
0

Książkowy atlas samochodowy z "Gazetą Wyborczą"

W środę i czwartek razem z "Gazetą Wyborczą" (Agora) będzie można kupić dwuczęściowy "Samochodowy atlas Polski" w skali 1:250 000.

18 sierpnia ukaże się wydanie "Polska północna i Warszawa", a dzień później - "Polska południowa i Warszawa".

Cena "Gazety Wyborczej" i każdego z atlasów wyniesie 7,99 zł.

Wydania "Gazety" z dodatkami wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (stacje ogólnopolskie oraz tematyczne), internecie (Gazeta.pl) oraz autopromocja w "Gazecie Wyborczej", jej dodatkach oraz bezpłatnym dzienniku "Metro". Kreację kampanii przygotowała agencja JiS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
 

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas