Reklama2010-10-13
0

„Księga ratunkowa” w nowej kampanii Coca-Coli Zero (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła nowa kampania reklamowa Coca-Coli Zero. Akcję – opartą na koncepcji „Księgi ratunkowej” – przygotowały firmy McCann Erikson Polska, K2 Internet, Starcom i Edelman Polska.

Startująca właśnie kampania reklamowa Coca-Coli Zero zachęca do szukania pozytywnych rozwiązań w pozornie beznadziejnych sytuacjach związanych z relacjami damsko-męskimi. Bohaterowi wykorzystywanego w akcji spotu telewizyjnego pomagają w tym komandosi. Przypomnijmy, że na podobnym motywie opierała się ubiegłoroczna kampania Coca-Coli Zero (więcej na ten temat).

W ramach obecnej akcji na Facebookowym profilu marki udostępniono aplikację „Księga Ratunkowa”, w której każdy może przedstawić, jak wybrnął kiedyś z kłopotliwej sytuacji. Autorzy najciekawszych opisów – wybranych przez specjalne jury i innych uczestników zabawy – otrzymają gadżety, a zwycięzca wybierze się z osobą towarzyszącą na tygodniowy rejs luksusowym jachtem po Karaibach.


Adaptacją spotu telewizyjnego na potrzeby kampanii zajęła się agencja reklamowa McCann Erikson Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Działania w internecie przygotowała agencja K2 Internet, a wsparciem public relations zajmuje się agencja Edelman Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Księga ratunkowa, Coca-Cola Zero

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas