Reklama2021-08-10
0

Dinozaury i marionetki nie mogą uwierzyć w najlepszy smak Coca-Coli Zero (wideo)

Koncern Coca-Cola we współpracy z agencją Mercado McCann rozpoczął kampanię promującą Coca-Colę Zero Sugar, w której prezentuje w zabawny sposób nowy smak i ulepszoną recepturę napoju.

W zeszłym miesiącu koncern Coca-Cola wprowadził nową, ulepszoną recepturę napoju Coca-Cola Zero Sugar. Zmodyfikowano wygląd oraz smak utrzymując zerową zawartość cukru i zero kalorii.

Teraz rusza w pełni zintegrowana kampania marketingowa obejmująca działania na billboardach, w telewizji, na przystankach autobusowych i w mediach społecznościowych.

Kampania zachęca ludzi do samodzielnego wypróbowania nowego produktu, aby przekonali się, czy jest to „Najlepsza cola wszechczasów?”.

Kampania będzie obejmować różne kanały komunikacji, w tym trzy spoty tv, przesyłanie strumieniowe audio, spoty radiowe i reklamę zewnętrzną na 77 lokalnych rynkach, aktywności w sklepach, wideo online, cyfrowe wyświetlanie i wyszukiwanie oraz działania w mediach społecznościowych. 

 

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas