Reklama2022-08-11
1

Kuba Ambrożewski awansował w dziale marketingu Empiku

Kuba AmbrożewskiKuba Ambrożewski

Kuba Ambrożewski awansował na stanowisko digital content marketing director w Grupie Empik. Z firmą związany jest od marca ubiegłego roku.

Kuba Ambrożewski jako digital content marketing director  jest odpowiedzialny za realizację strategicznych planów marketingowych w obszarze contentu cyfrowego (audiobooki, ebooki i podcasty) oraz rozwój marek Empik Go i Empik Music. Będzie zarządzał 14-osobowym zespołem.

Raportuje do Kuby Piotrkowicza, head of digital content w Grupie Empik.

Kuba Ambrożewski  wcześniej w Huawei i w dzienikarstwie muzycznym

Kuba Ambrożewski od kilkunastu lat jest związany z branżą muzyczną i mediami. Był współpracownikiem m.in. radiowej „Trójki", miesięcznika „Machina", a od 2005 roku jest częścią teamu Radia Kampus. Przez dziesięć lat był związany z radiem internetowym Open FM należącym do Wirtualnej Polski, najpierw jako music programmer, a następnie jako product owner, odpowiedzialny za marketing, biznes, redakcję i rozwój tej usługi.

Bezpośrednio przed dołączeniem do Empiku, Ambrożewski przez pół roku był częścią zespołu Cloud Services w Huawei Polska, gdzie pracował m.in. nad usługą Huawei Music jako content operations manager. Do Grupy Empik dołączył w marcu 2021 roku.

Autor:jd

Więcej informacji:Kuba Ambrożewski, Empik

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas