Dwunasty sezon programu “Kuba Wojewódzki” miał minimalnie więcej widzów niż dziesiąta edycja nadawana rok wcześniej. Talk-show zapewnił TVN pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Zmalały jednak jego wpływy reklamowe.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność dwunastej serii talk-show "Kuba Wojewódzki" (emisja we wtorki o 22.30) wyniosła 1,82 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 20,77 proc. w grupie 4+ i 25,22 proc. w 16-49.
Nadawana wiosną ubiegłego roku dziesiąta edycja programu miała minimalnie mniej widzów, bo 1,75 mln, a jej udział odpowiednio wyniósł 19,61 proc. oraz 23,46 proc.
W paśmie emisji "Kuby Wojewódzkiego" telewizja TVN umocniła się na pozycji lidera rynku. Na drugiej pozycji znalazła się TVP2, pokazująca wtedy “Magazyn Expressu Reporterów”, „Piąty stadion” oraz filmy dokumentalne, z udziałem na poziomie 14,93 proc. Dalej uplasowały się: Polsat (“CSI: Kryminalne Zagadki Nowego Jorku”, filmy fabularne; 12,80 proc.) i TVP1 (“Kto za to zapłaci?”; 7,76 proc.). W grupie 16-49 TVN była bezkonkurencyjnym liderem, a tam drugie miejsce zajął Polsat.
Najchętniej oglądany odcinek dwunastej serii talk-show zobaczyło 2,03 mln widzów i to był jedyny odcinek, który przekroczył barierę 2 mln widzów.
Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji programu Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 14,8 mln zł. Rok temu wpływy z reklam były jednak wyższe (pomimo gorszych wyników oglądalności) i wyniosły 15,4 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Kolejny sezon show "Kuba Wojewódzki" znajdzie się antenie TVN jesienią br.
Konkurencja
Pięć topowych odcinków