Dziesiąty sezon programu „Kuba Wojewódzki” ogląda w TVN średnio 1,61 mln widzów. To o ponad 300 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie przed rokiem.
Talk-show zapewnia stacji 18,39 proc. udziału w grupie 4+ oraz 22,28 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie odpowiednio 21,51 proc. i 24,54 proc. udziału w rynku.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl stacja podczas emisji programu "Kuba Wojewódzki" zajmuje pierwszą pozycję na rynku. Druga w grupie 4+ jest telewizyjna Dwójka, zaś w grupie 16-49 telewizja Polsat.
Program Kuby Wojewódzkiego chętnie oglądają kobiety, mieszkańcy miast powyżej 50 tysięcy osób, widzowie z wykształceniem średnim i wyższym.
TVN nadaje program we wtorki o 22.30. Kuba Wojewódzki jest także jurorem show „X-Factor”, emitowanego przez TVN w niedziele o 20.00.