Telewizja2012-09-20
28

„Kuba Wojewódzki” stracił 330 tys. widzów, ale jest liderem

Trzynasty sezon programu „Kuba Wojewódzki” ogląda o 330 tys. osób mniej niż emitowany rok wcześniej jedenasty sezon talk-show. Jednak format cały czas zapewnia TVN pozycję lidera.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach trzynastej już serii program Kuby Wojewódzkiego ma średnio 1,48 mln widzów, co przekłada się na 18,94 proc. udziału w grupie 4+ i 23,06 proc. w grupie 16-49.

Dla porównania, trzy pierwsze odcinki emitowanej we wrześniu ub.r. jedenastej edycji programu, śledziło mniej o 330 tys. osób. Miały one bowiem średnią oglądalność na poziomie 1,81 mln widzów, a udział TVN wynosił wtedy odpowiednio 21,78 proc. w 4+ i 24,70 proc. w 16-49 (więcej na ten temat).

>>> Kuba Wojewódzki o nowym porannym show: to będzie „Dzień Dobry Eska Rock”

Mimo spadku widowni, w paśmie nadawania “Kuby Wojewódzkiego” TVN jest liderem zarówno w grupie 4+ jak i w 16-49. Wśród wszystkich widzów drugie miejsce zajmuje Polsat z wynikiem na poziomie 14,13 proc., nadający wówczas „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”. Dalej plasują się: TVP2 (13,57 proc.; „Magazyn Expressu Reporterów”, dokumenty) oraz TVP1 (5,02 proc.; końcówka „Na pierwszym planie”, „Londyńczycy”). W grupie komercyjnej kolejność stacji jest taka sama, ale przewaga TVN nad Polsatem jest większa.


fot. Wojciech Kurczewski/TVN

Talk-show "Kuba Wojewódzki" nadawany jest we wtorki o 22.30 w TVN.


Widownia „Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Kuba Wojewódzki

KOMENTARZE(28)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas