Telewizja2014-09-18
26

“Kuba Wojewódzki” stracił 400 tys. widzów. Hitem Tomasz Terlikowski

Kuba Wojewódzki, fot. TVNKuba Wojewódzki, fot. TVN

Najnowszą serię talk-show “Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 1,14 mln osób, o 400 tys. mniej niż serię emitowaną rok temu. Mimo spadku TVN w czasie emisji programu pozostał liderem rynku telewizyjnego. Najwięcej widzów zgromadził odcinek z Tomaszem Terlikowskim.

Premierowe odcinki 17. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 2 września br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,14 mln osób, co zapewniło stacji 12,74 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądanym odcinkiem w nowym sezonie był ten trzeci pokazany 16 września, w którym gościli Agnieszka Szulim oraz Tomasz Terlikowski. Zgromadził on przed telewizorami 1,28 mln widzów. Gośćmi poprzednich odcinków byli Agata Dziarmagowska i Rafał Majka oraz Dawid Kwiatkowski, Jakub Rzeźniczak i Miroslav Radović.

Widownia “Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


W porównaniu z emitowaną rok temu 15. serią “Kuba Wojewódzki” stracił aż 410 tys. widzów. Trzy pierwsze odcinki programu pokazane rok temu oglądało średnio 1,55 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy odpowiednio 17,99 proc. oraz 22,91 proc. (więcej na ten temat).

- Wielkość bezwzględnej widowni oczywiście się zmienia, tak jak ilość widzów oglądających tzw. tradycyjną telewizję - tak wyniki komentuje producent talk-show Tomasz Dąbrowski - Program o ponad 12-letnim stażu jakim jest ‘Kuba Wojewódzki’, radzi sobie z konkurencją nadspodziewanie dobrze - dodaje.

Faktycznie mimo sporego spadku widowni w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego TVN jest cały czas liderem całego rynku. Drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz serial “Portrety wojenne”, co przekłada się na 9,11 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 8,69 proc.), a czwarta - TVP1 (także filmy, serial “Rzeka”; 7,14 proc.). W grupie komercyjnej TVN także jest liderem, ale drugie miejsce zajmuje tu Polsat.

Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Zobacz tabelę


“Kuba Wojewódzki” dostępny jest też w serwisie Player.pl, gdzie oglądać można także dodatkowe materiały z odcinka (tzw. “Dogrywkę”). TVN nie podaje danych o popularności programu w sieci.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(26)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas