Wiosenna seria "Kuby Wojewódzkiego" cieszyła się większąpopularnością niż propozycje pokazywane w tym samym czasie ukonkurencji. Emitowany we wtorki program TVN-u miał mniej widzówniż rok temu, gdy ukazywał się w niedziele, ale poprawił wynikinowego pasma emisji.
Średnia oglądalność czwartej serii "Kuby Wojewódzkiego" (emisjawe wtorki o 22.30) wyniosła 1,88 mln widzów * - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Tomniej niż rok temu, gdy drugą edycję "Kuby" oglądało średnio 2,64mln osób. Program nadawany był wtedy jednak w niedziele i owcześniejszej, ruchomej porze (ok. 22.00).
Przeniesienie talk-show na wtorek poprawiło natomiast jegoudział w rynku. Tej wiosny wynosił on 21,71 proc. w grupie 4+ i23,18 proc. w 16-49. Rok temu było to odpowiednio 21,17 proc. i21,56 proc.
Zobacz tabelę
Emitowane od marca do połowy czerwca odcinki programu poprawiływyniki TVN w paśmie ich nadawania, bowiem rok temu we wtorki między22.30 a 23.30 stację z Wiertniczej oglądało 1,78 mln osób, przyudziale wynoszącym 20,59 proc. w 4+ i 17,24 proc. w 16-49.
W paśmie emisji "Kuba Wojewódzki" TVN była liderem rynku. Nadrugim miejscu uplasował się Polsat emitujący przede wszystkimfilmy, które wybierało 1,77 mln widzów. Dalej uplasowały się TVP 2(filmy; 1,44 mln) i TVP 1 (gł. "Misja specjalna" i filmy; 1,15mln).
Zobacz tabelę
Na reklamach emitowanych wokół zakończonej właśnie edycji programustacja zarobiła w sumie 13,9 mln zł. Rok temu wpływy były wyższe iwyniosły 17,44 mln zł, ale wtedy talk-show miał inny dzień emisji iwięcej odcinków w serii (dane cennikowe, bez rabatów).
Z danych wynika, że program Wojewódzkiego najchętniej oglądałykobiety, widzowie w wieku od 25 do 44 lat i od 55 do 59 lat,mieszkańcy średnich i największych miast oraz osoby zwykształceniem średnim i wyższym.
Zobacz tabelę
Kolejna seria programu Kuby Wojewódzkiego pojawi się w TVNjesienią.
* - Dane bez specjalnego odcinka nadanego w niedzielę 2 marcabr.