Telewizja2016-03-03
4

„Kuba Wojewódzki” zyskał 290 tys. widzów. TVN na czele w grupie komercyjnej

Kuba Wojewódzki, fot: TVN / FremantleMedia Polska / Wojciech KurczewskiKuba Wojewódzki, fot: TVN / FremantleMedia Polska / Wojciech Kurczewski

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,52 mln osób, o 290 tys. więcej niż serię talk-show emitowaną rok temu. TVN w czasie emisji programu jest wiceliderem w rynku, ale w grupie komercyjnej jest numerem jeden.

Premierowe odcinki 20. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 15 lutego br. (pierwszy odcinek nadano wyjątkowo o 21.30). Po trzech tygodniach program oglądało średnio 1,52 mln osób, co zapewniło stacji 14,01 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,91 mln widzów. Była to jednak pierwsza emisja nowej serii, wyjątkowo pokazana o godz. 21.30, czyli godzinę wcześniej niż zwykle. Tego dnia o 22.30 TVN pokazał bowiem widowisko „Wszyscy na jednego, czyli Roast Kuby Wojewódzkiego”, który obejrzało średnio 1,7 mln widzów (zobacz szczegółowe dane). Program pierwotnie miał być wyemitowany o 21.30, ale był zbyt ostry, dlatego emisję przesunięto na późniejszą godzinę.

Drugi odcinek show Kuby Wojewódzkiego oglądało 1,47 mln osób, a trzeci miał już tylko 1,17 mln oglądających.

Widownia „Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

W porównaniu z emitowaną rok temu 18. serią „Kuba Wojewódzki” zyskał 290 tys. widzów. Trzy pierwsze odcinki programu pokazane rok temu oglądało średnio 1,23 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy odpowiednio 13,40 proc. oraz 15,88 proc. Talk-show emitowany był wówczas tylko o normalnej porze, czyli o 22.30 (więcej na ten temat).

TVN w paśmie nadawania pierwszych trzech odcinków nowej serii programu Kuby Wojewódzkiego był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas gł. „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, co przekłada się na 14,47 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 8,44 proc.), a czwarta - TVP1 (pasmo filmowe i koncert „Niezłomnym - honor”; 5 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Dodajmy, że w lutym br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,79 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Kuba Wojewódzki, show TVN

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas