Telewizja2013-09-19
8

„Kuba Wojewódzki” zyskał widzów i jest liderem

Nowy sezon programu „Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 1,55 mln osób. W porównaniu z emitowaną rok wcześniej edycją talk-show zyskał 70 tys. widzów, a w czasie emisji formatu TVN jest liderem rynku telewizyjnego.

Premierowe odcinki 15. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 3 września br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,55 mln osób, co zapewniło stacji 17,99 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 22,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z emitowaną rok temu 13. serią talk-show zyskał 70 tys. widzów. Minimalnie spadł jednak udział produkcji w rynku telewizyjnym. Trzy pierwsze odcinki talk-show jesienią 2012 roku oglądało średnio 1,48 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy odpowiednio 18,94 proc. oraz 23,06 proc. (więcej na ten temat).

>>> „Kuba Wojewódzki” z dalszym ciągiem w TVN Player

W paśmie nadawania najnowszych odcinków programu Kuby Wojewódzkiego TVN jest liderem całego rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”, co przekłada się na 12,76 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. seriale „Kości” oraz „Zdrady”; 10,79 proc.), a czwarta - TVP1 (filmy fabularne oraz mecz piłki nożnej; 9,87 proc.).

W grupie komercyjnej TVN także jest liderem, ale drugie miejsce zajmuje tu Polsat przed Dwójką i Jedynką.

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

Więcej informacji:Kuba Wojewódzki

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas