Ósmy sezon programu „Kuba Wojewódzki” cieszy się większą widownią niż nadawana rok wcześniej szósta odsłona talk-show, a TVN w czasie emisji programu jest liderem rynku.
Z danych AGB Nielsen Media Reserach - przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl - wynika, że trzy pierwsze odcinki najnowszej edycji talk-show Kuby Wojewódzkiego obejrzało średnio 1,93 mln widzów przy udziale wynoszącym 21,51 proc. w grupie 4+ i 24,54 proc. w 16-49.
To wyniki lepsze od tych, które notowała emitowana w analogicznym okresie ub.r. szósta seria programu. Po trzech wydaniach oglądało ją bowiem 1,66 mln osób, a udział stacji wynosił odpowiednio 18,58 proc. i 19,86 proc.
W paśmie emisji „Kuby Wojewódzkiego” (wtorki 22.30 – 23.30) TVN wygrywa z konkurencją pod względem osiąganego udziału w rynku w grupie 4+. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 17,18 proc. zajmuje TVP 2, nadająca wtedy „Ekspress Reporterów” i filmy fabularne. Dalej plasują się: Polsat (16,66 proc.; „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”) oraz TVP 1 (6,23 proc.; filmy, „Oficer”, „Bronisław Wildstein przedstawia”). TVN jest również liderem w grupie komercyjnej 16-49.
Z profilu widowni talk-show wynika, że oglądają go najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 25 do 39 lat oraz pomiędzy 50. a 59. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Widownia „Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
Profil widowni talk-show