Reklama2021-02-12
2

Kubota na Walentynki wspiera KPH

Producent klapków Kubota przekaże część zysku z  ze sprzedaży limitowanej, tęczowej serii na Kampanię Przeciw Homofobii.

Klapki z tęczowym logo swoją premierę miały podczas Miesiąca Dumy w 2020 roku i wywołały prawdziwą furorę. Całą partię wyprzedano w ciągu zaledwie kilku godzin, a część dochodu przekazano poznańskiej Grupie Stonewall.

Tęczowe klapki Kubota na Walentynki

Klapki Rzep z tęczowym logo ponownie wróciły do sprzedaży, a 5 złotych z każdej sprzedanej pary trafi tym razem do Kampanii Przeciwko Homofobii .

- Motto marki to „Kubota to nie klapki, to styl życia”.  Dlatego w naszej filozofii kierujemy się tym co sprawia, że codzienność jest przyjemniejsza. A to oznacza również łączenie ludzi – podkreśla Piotr Kwiatkowski, prezes firmy Kubota.

- Niezwykle bliska jest nam idea poszanowania wolności, w każdym wymiarze, szczególnie jeśli chodzi o podstawowe prawa człowieka - dodaje Alina Sztoch, szefowa marketingu marki Kubota.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas