Telewizja2019-09-23
7

Dwudziesty sezon show „Kuchenne rewolucje” ogląda 2 mln widzów. TVN liderem pasma

fot. TVNfot. TVN

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 1,99 mln widzów, o 330 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show nadal daje TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49.

20. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 5 września br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,99 mln osób. Przełożyło się to na 15,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,89 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 5 września br. Przed telewizorami zgromadził on 2,20 mln oglądających.

Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do poprzedniego sezonu spadła o 330 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 6 do 20 września 2018 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 2,32 mln widzów, przy udziałach na poziomie 18,36 proc. w 4+, 25,69 proc. w 16-49 i 22,46 proc. w 16-59.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” nadal jest liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 14,60 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat („Przyjaciółki” i „Love Island. Wyspa miłości”; 10,34 proc.) oraz TVP2 (gł. „Wkręceni w randkę”; 4 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też jest liderem, choć przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach jest większa.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Kuchenne rewolucje, TVN

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas