Telewizja2020-12-31
7

"Kuchenne rewolucje" wracają w styczniu, najpierw na Playerze

fot. TVNfot. TVN

Show Magdy Gessler "Kuchenne rewolucje" 14 stycznia pojawi się premierowo wyłącznie w Playerze. Na wiosnę program ma pokazać TVN.

Pierwsze sześć odcinków nowej edycji „Kuchennych rewolucji" trafi do biblioteki Playera już 14 stycznia.

"Kuchenne rewolucje" najpierw w Player.pl, potem w TVN

Pierwszy odcinek będzie udostępniony w ofercie bezpłatnej. Kolejne premierowe wydania programu publikowane będą w każdy czwartek. W TVN program będzie można oglądać na wiosnę.

W nowym sezonie Magda Gessler pokaże, jak restauratorzy radzą sobie z pandemią koronawirusa. Odwiedzi Barlinek, Kraków, Łódź oraz lokale w Częstochowie, Toruniu i Pogorzelicy. Przekonamy się także, jakie zmiany dokonają się w pizzerii „Mąka i magia" w Zambrowie.

- Pierwszym punktem na mapie będzie Barlinek, zwany niegdyś małym Berlinem. W samym centrum, na rynku przy parku, zatrzymać się można w restauracji Wielkopolanka. Lokal o bardzo długiej, jeszcze przedwojennej tradycji, pięć lat temu przejęła Olga. Wcześniej pracowała tu jako kelnerka, ale gdy właściciel postanowił sprzedać lokal, zdecydowała się skorzystać z oferty. Choć trudno nazwać okazją półtora miliona złotych kredytu, jaki zaciągnęła na własny gastronomiczny biznes. Szybko okazało się, że z niewielkich utargów nie da się spłacać astronomicznych rat kredytu i utrzymać restauracji. Pojawiły się też zaległości w ZUS-ie i w Urzędzie Skarbowym. W tej sytuacji Olgi zupełnie nie stać na zatrudnianie kogokolwiek. W prowadzeniu restauracji pomaga jej życiowy partner Marek. Przez swoje uzależnienie mężczyzna potrafi znikać jednak na wiele dni, zostawiając Olgę samą. Wtedy z pomocą przychodzi piętnastoletnia córka kobiety Daria i jej osiemnastoletni chłopak Dominik. To właśnie nastolatka poprosiła Magdę Gessler o pomoc. Wrażliwa i niezwykle dojrzała jak na swój wiek dziewczyna wierzy, że znana restauratorka uratuje restaurację jak i cierpiącą na depresję mamę - czytamy w opisie programu.

- „Kuchenne rewolucje” zawitają też do Krakowa, gdzie mieszkańcy i turyści mają apetyt jak smok. Restaurację „Gorąca Patelnia” od Sukiennic i Rynku Głównego dzielą jedynie trzy minuty marszu. Lokal w tak dobrym punkcie prowadzą Max i Kristina, młodzi ludzie pochodzący z Ukrainy. Zakochani do Polski przyjechali cztery lata temu, uciekając spod ogarniętego wojną Doniecka. Od tego czasu pilnie uczyli się naszego języka i ciężko pracowali siedem dni w tygodniu po kilkanaście godzin, każdy grosz odkładając na swój wymarzony gastronomiczny biznes. W „Gorącą Patelnie” włożyli na start 130 tysięcy złotych. Każdego miesiąca muszą też płacić 10 tysięcy czynszu - czytamy w komunikacie prasowym.

Obecny, 21. sezon „Kuchennych rewolucji” wystartował 5 marca. Wiosną TVN pokazał cztery odcinki, emisja kolejnych została przerwana z powodu pandemii COVID-19. Jesienne odcinki „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 3 września do 26 listopada br.

Średnia widownia „Kuchennych rewolucji” w okresie od 5 do 26 marca wyniosła 1,94 mln widzów. Wpływy reklamowe TVN wokół emisji jesiennych odcinków reality-show wyniosły 36,32 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej 20. seria przyniosła z reklam 34,66 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Player.pl (TVN Grupa Discovery) od grudnia w swojej ofercie posiada produkcje z zasobów platformy discovery+, która zacznie działać w ponad 25 krajach w Europie i m.in. w USA.  W związku z poszerzeniem oferty serwisu ceny pakietów zostały podwyższone o 5 zł.

Według badania Mediapanel w listopadzie br. przeglądarkową wersję Playera odwiedziło 3,9 mln użytkowników, czyli 13,44 proc. wszystkich internautów w Polsce.

Autor:jd

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas