PR2016-01-27
1

Kuźnia PR zaczęła obsługę Sarantis Polska i Jana Niezbędnego

Agencja Kuźnia PR rozpoczęła działania wizerunkowe oraz media relations dla firmy Sarantis Polska, właściciela marki Jan Niezbędny.

Firma zdecydowała się na współpracę z agencją w związku z rozwojem marki Jan Niezbędny: planami marketingowymi, wprowadzeniem nowych kategorii oraz rozszerzeniem asortymentu.

Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii public relations, a także wizerunkowe wsparcie realizowanych przez markę projektów cyklicznych, eventy, relacje z mediami.

Kuźnia PR została wybrana przez Sarantis Polska w przetargu - liczby i nazw pozostałych jego uczestników nie ujawniono. Współpraca agencji z firmą ma charakter stały.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas