Internet2012-09-06
5

Kwejk i Demotywatory angażują bardziej niż telekomy (raport z Facebooka)

W wakacje facebookowe fanpage’e polskich sieci komórkowych zyskały ok. 200 tys. nowych użytkowników. Jednak bardziej angażujące na Facebooku są serwisy Kwejk i Demotywatory.

Z analizy catNapoleon.com przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po ponad milion użytkowników mają obecnie cztery polskie fanpage’e facebookowe (Demotywatory, Serce i Rozum, Kwejk.pl, Play), a po ponad pół miliona fanów - 16 kolejnych fanpage’y.

>>> Prawie 9 mln użytkowników Facebooka w Polsce

Przy czym wśród największych fanpage’y zdecydowanie najbardziej angażują Demotywatory i Kwejk.pl. Na tym pierwszym w sierpniu użytkownicy „lubię to” kliknęli ponad milion razy, a na tym drugim - 831 tys. razy, podczas gdy na fanpage’ach Serca i Rozumu oraz Play zanotowano łącznie 181 tys. like’ów. Jednak średnio najwięcej interakcji zanotowano na fanpage’ach stacji i audycji radiowych, a nieco mniej - na fanpage’ach serwisów i usług e-commerce, marek i osób związanych ze zdrowiem, tytułów prasowych oraz sportowców i klubów i marek sportowych.

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas