Reklama2023-03-03
1

Labcon poszerza kompetencje data-driven creatives. Na czele Krystian Wydro i Michał Kukuła

Agencja kreatywna Labcon (Group One) poszerzyła swoją ofertę data-driven creatives o kompetencje rich mediowe i rozwija zespół, który zajmie się projektami na pograniczu kreacji i mediów. Wspólnie z należącą do tej samej grupy agencją SalesTube stworzyła ofertę Rich One, za którą odpowiadają Krystian Wydro (Labcon) oraz Michał Kukuła (SalesTube).

Labcon poszerza wspólną ofertę komunikacyjną i kreatywną zintegrowaną z działaniami mediowymi  o Rich Media oraz rozbudowuje dział graficzno-deweloperski.

Labcon wraz z zespołem mediowym agencji martech i e-commerce connected SalesTube powołał też interdyscyplinarny zespół, który będzie odpowiadał kompleksowo za planowanie, opracowywanie, całościową realizację i optymalizację kampanii reklamowych z wykorzystaniem angażujących kreacji rich mediowych oraz dynamicznych.

Za rozwój oferty Rich One (wspólny produkt obu agencji Group One, łączący kompetencje kreatywne i mediowe) odpowiadają: Krystian Wydro, design team leader Labcon, oraz Michał Kukuła, head of programmatic buying w SalesTube.

Krystian Wydro związany z Labcon od 4 lat. Specjalizuje się w tworzeniu zintegrowanych kampanii digitalowych, które realizował zarówno dla polskich (PKO BP, IBM, adidas, Samsung, Ipla, Peugeot), jak i zagranicznych klientów (RBK, Castrol). W Labcon jako szef zespołu designu odpowiadał m.in. za takich klientów jak: adidas, Kross, Supermenu, Foods by Ann, TUI, Adamed, Avon, Hochland a obecnie m.in. za obsługę Grupy Polsat Plus, Uniqa, Dr. Beckmann, Pierre Fabre, Grupa DeLonghi oraz Oshee.

Michał Kukuła jest certyfikowanym trenerem Display & Video 360 na cały region CEE. Do Group One dołączył w 2016 r. do zespołu programmatic buying. Od 2019 do 2021 roku pełnił funkcję programmatic buying w SalesTube, a od niemal dwóch lat zarządza 15-osobowym zespołem jako head of programmatic. W strukturach agencji martech i e-commrce conected odpowiada za wdrażanie nowych narzędzi MarTech w oparciu o Ads Data Hub, ofertę konsultingową w zakresie budowy wewnętrznego zespołu programatycznego dla klientów agencji, międzynarodowe projekty obejmujące strategie i obsługę operacyjną klientów, rozwój wewnętrznych narzędzi i rozwiązań automatyzacji w SalesTube oraz za pozyskiwanie i rozwój nowych talentów. Pracował m.in. dla takich klientów jak: Media Expert, Amica, L’Oreal Polska, Land Rover & Jaguar, Wittchen, Lenovo.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas