Reklama2021-09-15
0

Łaciate z jesienną odsłoną kampanii „Dodaj do ulubionych"

We wrześniu rozpoczyna się jesienna edycja kampanii śmietanki Łaciatej (Mlekpol)„Dodaj do ulubionych”. Za jej przygotowanie odpowiadają Los Mejores i Wavemaker.

Działania w ramach kampanii „Dodaj do ulubionych” potrwają do końca roku. Śmietanka w maju tego roku promowana była w spotach telewizyjnych największych stacji ogólnopolskich, na nośnikach zewnętrznych, za pomocą działań displayowych oraz cyfrowych w szerokim zakresie.

W kolejnej, jesiennej odsłonie kampanii, marka prezentuje wszystkie warianty śmietanki Łaciatej wraz z przepisami na apetyczne jesienne potrawy i desery.

W ramach działań zobaczymy między innymi spoty sponsorskie w największych stacjach telewizyjnych oraz szeroką kampanię digitalową. Na sklepowych półkach pojawią się także odświeżone opakowania z ikonami pokazującymi zalety produktu.

Za strategię i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Los Mejores, zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas