Reklama2022-08-11
4

Lajkonik Junior wraca z reklamą po 12 latach przerwy

Marka słonych przekąsek Lajkonik Junior (Lorenz Bahlsen Snack-World) rozpoczęła kampanię reklamową w telewizji i w internecie. Marka tym samym wraca z szerokozasięgową reklamą po 12 latach przerwy.

 

Lajkonik Junior to przekąski dla dzieci, obecne w sprzedaży od 14 lat.

- Dzięki delikatnemu smakowi, zabawnym kształtom i wyróżniającym się opakowaniom przenoszą nas do świata beztroskiego dzieciństwa oraz pozytywnych emocji. Wierzymy, że takie same odczucia wywołuje także nasz najnowszy spot reklamowy - mówi Michał Kawa, marketing manager marki Lajkonik. - W pierwszej od kilkunastu lat kampanii chcieliśmy pokazać nie tylko szerokie portfolio marki, w skład którego wchodzą Paluszki, Safari, w Podróży, Wesołe Literki i Buźki, ale i podkreślić wszystkie przyjemne aspekty, jakie wiążą się z chrupaniem produktów Lajkonik Junior - wyjaśnia.

Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy, w którym pokazano rodzinną, wakacyjną podróż, podczas której czas bohaterom umilają przekąski Lajkonik Junior.

Działania reklamowe obejmują telewizję i internet. Do końca sierpnia w wybranych stacjach tv emitowane są spoty 30" i 15", w internecie są to formaty video, display oraz rich media, a także aktywności w social mediach.

 

Autorem spotu jest GPD Agency, media zaplanowana i zakupiła agencja Spark Foundry (Publicis Media). Za działania w social mediach odpowiada agencja Kamikaze, a działania PR prowadzi Q&A Communications.

Autor:bg

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas