Reklama 2016-12-16
0

Lakiery Semilac promowane na outdoorze z wykorzystaniem druku soczewkowego

Firma Nesperta rozpoczęła pierwszą w historii marki lakierów do paznokci Semilac ich kampanię reklamową na nośnikach reklamy zewnętrznej. Jest na nich promowany konkurs zorganizowany przez markę.

Działania reklamowe obejmują citylighty w centralnych punktach Warszawy i Poznania. Kilkadziesiąt nośników prezentuje niestandardową formę reklamy.

- Po raz pierwszy w historii firmy zdecydowaliśmy się na wykorzystanie citylightów do promocji naszych działań. Te nośniki umożliwią nam nie tylko dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, ale i ze względu na wykorzystywany w nich innowacyjny druk soczewkowy, pozwolą nam pozytywnie zaskoczyć przechodniów - mówi Joanna Przybylska, marketing manager w Nesperta.

Semilac na swoich nośnikach wykorzysta efekt flip, który umożliwia pokazanie kilku obrazów w jednym. Patrząc na wydruk pod różnym kątem będzie można zobaczyć inną treść.

Kampania reklamowa będzie promować konkurs organizowany w social mediach.

Za kreację reklam i zakup nośników odpowiada firma Nesperta we własnym zakresie.

Autor: bg

Więcej informacji: Semilac

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas