Reklama 2018-11-28
0

Lakma Strefa zmienia design marki Sidolux M

Firma Lakma Strefa, producent chemii gospodarczej przeprowadziła redesign jednej ze swoich flagowych linii produktowych. Środki do czyszczenia, pielęgnacji i renowacji mebli z serii Sidolux M zyskują nową identyfikację wizualną.

W wyniku wprowadzonych zmian wygląd opakowań został uspójniony i w wyraźny sposób wskazuje podział linii na trzy kategorie produktów odpowiadające trzem etapom sprzątania.

Kolorem przewodnim w nowej szacie graficznej linii Sidolux M stał się odcień miętowego.

- Według jednego z najważniejszych mediów trendsetterskich – WGSN będzie to jeden z topowych kolorów na sezon wiosna/lato 2020. Oddaje on charakter nowoczesnych mebli - lekkich, finezyjnych i z pomysłem. Wprowadzenie nowego opakowania sprawi, że produkty przykują uwagę klientów spoglądających na sklepową półkę - mówi Aleksandra Dudek, brand manager marki Sidolux.

Nowa identyfikacja wizualna ma porządkować ofertę marki Sidolux M i wskazywać podział linii na trzy kategorie odpowiadające kolejnym etapom sprzątania: czystość, pielęgnacja i renowacja.

Zastosowana bardziej czytelna i przejrzysta niż dotychczas komunikacja na opakowaniach ma spowodować, że konsument bez zastanowienia będzie w stanie dobrać odpowiedni  produkt do swoich potrzeb.

Firma nie podaje, z jaką firmą współpracowała przy odświeżeniu marki Sidolux M.

Sidolux nie jest marką szeroko reklamowaną w masowych mediach. Ostatnia duża kampania tego brandu prowadzona była w jesienią 2017 roku.

Cztery lata temu ambasadorką marki została Małgorzata rozenek-Majdan, a produkty Lakma Strefa były lokowane w programie „Perfekcyjna Pani Domu” w TVN.

Autor: bg

Więcej informacji: Sidolux, Lakma Strefa, redesign

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas