Reklama 2020-07-03
0

Land Rover z nową reklamą, w której nie ma samochodu (wideo)

Marka motoryzacyjna Land Rover rozpoczęła wizerunkową kampanię, w której promuje się nie pokazując w spocie samochodu. Przygotowała ją agencja Spark 44.

Głównym elementem kampanii jest trwający minutę spot pod hasłem "Where have you been" autorstwa agencji Spark 44, emitowany na YouTube, Facebooku i Twitterze.

Film ma formę jakby listu ze świata zewnętrznego do ludzi. Nawiązując do obecnych realiów związanych z pandemią wirusa COVID-19, film pokazuje puste, ale interesujące miejsca na świecie. W połączeniu z głosem lektora spot bardzo naturalnie prowadzi do marki, która według agencji może zabrać ludzi do wszystkich tych wspaniałych miejsc na świeżym powietrzu.

- Jest powód, dla którego nie ma w spocie pojazdu: „to nie jest reklama produktu” - mówi Sean Doyle, dyrektor kreatywny Spark44. - Jest to szczera wiadomość od marki, która rozumie, że ludzie czują się uwięzieni w domu i że ta blokada jest sprzeczna z ludzką naturą - dodaje. Mówi, że Land Rover zdaje sobie sprawę, że marzenia o przygodach i byciu na świeżym powietrzu są właśnie wstrzymane. - Mówimy po prostu ludziom:„ nie możemy się doczekać, aż wrócisz tutaj, do nas - mówi Doyle.

Podkreśla, że w filmie panuje optymizm, jakby ten moment miał nadejść wkrótce.

Kreację przygotowała agencja Spark 44.

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas