Reklama2016-11-17
0

„Łap nowego” w kampanii napoju Tiger

W internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa nowych wersji napoju energetycznego Tiger (produkowanego przez Maspex) prowadzona pod hasłem „Łap nowego”. Akcję producent przygotował i realizuje wspólnie z domem mediowym Mindshare Polska.

W kampanii prezentowane są dwa nowe warianty funkcjonalne napoju Tiger: Tiger Speed i Tiger Fighter. Hasła podkreślają sytuacje i cele, dla których warto wypić ten napój, żeby zyskać energię.

Kampania outdoorowa obejmuje citylighty oraz busbacki w ośmiu największych miastach. Ponadto na fanpage’u facebookowym Tigera prowadzony jest konkurs, w którym należy zrobić zdjęcie reklamy outdoorowej napoju i umieścić je pod odpowiednim postem marki. Autorzy najciekawszych fotografii otrzymają zestawy produktów Tiger i oryginalne bandany.

Kreacją grafik do kampanii Maspex zajął się we własnym zakresie, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Konkurs facebookowy potrwa do 27 listopada.

Autor:tw

Więcej informacji:Tiger, napój energetyczny, Maspex

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas