Badania2014-03-21
2

Laptop najpopularniejszym urządzeniem ekranowym w Polsce

Laptop jest najczęściej wykorzystywanym typem urządzenia ekranowego w Polsce - wynika z badania Millward Brown.

Polscy konsumenci spędzają dziennie średnio 6 godzin i 21 minut przed ekranami laptopów, smartfonów, tabletów i telewizorów.

Największa część tego czasu - 2 godziny i 12 minut - przypada na laptopy. Kolejne pod tym względem są telewizory (1 godz. i 38 min.), smartfony (1 godz. i 30 min.) oraz tablety (1 godz. i 1 min.).

Szczyt korzystania z telewizorów, laptopów i tabletów przypada w Polsce na godziny wieczorne, podczas gdy w przypadku smartfonów są to godziny poranne.

Największy poziom otwartości polskich konsumentów na przekaz reklamowy odnotowano w przypadku telewizji, a najmniej akceptowalne są reklamy na ekranach smartfonów.

Na potrzeby badania "AdReaction 2014" firma Millward Brown przeprowadziła wywiady z ponad 12 tys. respondentów w wieku 16-44 lat w 30 krajach świata. Byli to użytkownicy z grupy "multiscreen users", korzystający z więcej niż jednego urządzenia wyposażonego w ekran. Wywiady zostały zrealizowane za pomocą smartfonów lub tabletów. Przyjęto, że użytkownikiem z grupy "multiscreen users" jest osoba posiadająca dostęp zarówno do telewizora, jak i do smartfona/tabletu. W Polsce badaniem objęto 780 konsumentów.

Autor:km

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas