Radio2018-09-23
15

Mniej słuchaczy audycji „Lato z radiem”. Jedynka stacją trzeciego wyboru

Radiową Jedynkę w paśmie nadawania „Lata z radiem” słuchało średnio 1,09 mln. Audycja względem analogicznego okresu rok wcześniej straciła 300 tys. odbiorców, ale zwiększyła średni czas słuchania.

Tegoroczną audycję „Lato z Radiem” można była słuchać 23 czerwca a 25 sierpnia br.

Z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia liczba słuchaczy Jedynki w paśmie emisji programu (a więc od poniedziałku do soboty między godz. 9.00 a 12.00) w grupie wiekowej 15-75 w okresie od czerwca do sierpnia (najkrótsza fala udostępnianych wyników słuchalności radia obejmuje trzy miesiące) wyniosła 1,09 mln osób, co przełożyło się na 7,5 proc. udziału rozgłośni w rynku radiowym.

Względem analogicznego okresu 2017 roku Program 1 w tym paśmie stracił 300 tys. słuchaczy (wówczas liczba słuchaczy wyniosła 1,39 mln, a udział stacji - 9,5 proc.).

Publiczna rozgłośnia w swoim paśmie zwiększyła jednak średni czas słuchania, który wzrósł z 99 min do 102 min.

PR1 w analizowanym paśmie zajął trzecie miejsce w rynku słuchalności wszystkich stacji radiowych. Najlepiej wypadło RMF FM, którego udział słuchania wyniósł 26,2 proc., a drugie miejsce należało do Radia ZET - 12 proc.

W okresie od czerwca do sierpnia br. udział Jedynki w rynku radiowym w Polsce pod względem słuchania wyniósł 7,1 proc.

Tegoroczna trasa „Lata z Radiem” zyskała odświeżoną formułę. Oprócz stałej audycji, której stałym elementem były m.in. relacje reporterskie z całej Polski na event złożył się również festiwal muzyczny, przygotowywany wspólnie z Miastem Gdynia, kierownikiem muzycznym jest Piotr Metz.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Lato z radiem, Jedynka, radio track

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas