W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”, a najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w lipcu 2016 roku wyniosła 62 257 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku pismo to zanotowało wzrost wynoszący 12,38 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie należało do magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 53 639 egz., wyższym o 18,83 proc. niż rok wcześniej.
Podium uzupełnia nowy magazyn „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 43 690 egz. Tytuł ten wydawany jest od lutego br.
Największy spadek , wynoszący 43,87 proc. do 15 177 egz., odnotował natomiast „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca 7. na 10.
Zobacz tabelę
W lipcu 2016 roku w porównaniu do czerwca 2016 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 28 proc.) również pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”.
Najwięcej, także i w tym ujęciu, stracił „Kubuś i Przyjaciele” - było to 26,61 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.