Reklama2014-01-31
0

Lego reklamuje „filmowe” klocki Movie (wideo)

Rusza kampania reklamowa nowej kolekcji klocków Lego - Movie, wprowadzonej do sprzedaży z okazji premiery filmu „Lego Przygoda”. Akcja obejmuje telewizję i internet, a jej obsługą mediową zajmuje się Carat Polska.

Klocki i minifigurki z serii The Lego Movie powstały na kanwie filmu „Lego Przygoda”, pierwszej pełnometrażowej produkcji kinowej w historii firmy. Jest to animacja zrealizowana w technice 3D w całości z klocków Lego.

Seria The Lego Movie obejmuje trzynaście zestawów dla chłopców i dziewczynek wieku 6-14 lat oraz oddzielną serię minifigurek. Zabawki wprowadzono do sprzedaży na początku stycznia.

Pierwsza odsłona kampanii reklamowej The Lego Movie jest związana z premierą „Lego Przygody”, która odbędzie się 7 lutego. Akcja obejmie w najbliższych dniach telewizję (15- i 30-sekundowe spoty), internet (reklamy na portalach dla dzieci i na YouTubie, aplikacja w przeglądarce Google Chrome pozwalająca budować konstrukcje z klocków Lego) oraz prasę (magazyny dziecięce). Drugi etap kampanii będzie prowadzony przed Dniem Dziecka.

W kampanii wykorzystywane są globalne reklamy zaadaptowane na polski rynek. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Lego

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas