Producent klocków Lego wprowadza do sprzedaży limitowaną kolekcję odzieży dla dorosłych. Będzie ją można kupić jedynie za pośrednictwem Snapchata w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji.
By kupić wybrane ubranie, użytkownik Snapchata będzie musiał użyć Snapcode – specjalnego kodu QR. Gdy użyje go, zostanie przeniesiony do wirtualnego butiku z rozszerzoną rzeczywistością. Tam oprócz oferty odzieży znajdować się będzie m.in. stoisko dla DJ-ów, automaty, a sprzedawaną odzież można będzie zobaczyć na manekinach wykonanych z klocków Lego.
Z kolei klienci w Londynie będą mogli kupić ubrania Lego w sklepie stacjonarnym – ale tylko w ciągu jednego dnia, na Eastcastle Street w centrum miasta.
Odzieżowa linia Lego to bluzy, tshirty, czapki ze stonowanym delikatnym logo Lego, w odcieniach szarości, czerni i bieli.
Nowa kolekcja odzieży Lego dla dorosłych jest produkowana przez firmę Kabooki, która już od 1993 roku produkuje odzież dla dzieci na licencji producenta słynnych klocków.