Reklama2013-11-08
1

„Lekko tak” w reklamie Princessy (wideo)

Pod hasłem „Lekko tak” ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa wafelków Princessa (Nestlé Polska). Akcję przygotowały agencja JWT Warsaw i dom mediowy MEC.

Bohaterką nowej reklamy Princessy jest pełna pasji malarka, której wafelek tej marki zapewnia przyjemność i inspirację. Spot ma podkreślać jedną z najważniejszych zalet Princessy - lekkość.

- Jest skierowany do młodych kobiet, które mają duży apetyt na życie i czerpią z niego pełnymi garściami - opisuje Joanna Piórko, product manager w dziale słodyczy Nestlé Polska.

Przypomnijmy, że w połowie br. Princessa zyskała zmienione, bardziej kobiece logo i identyfikację (więcej na ten temat).

Nowa reklama będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) i tematycznych (z oferty Atmediów, Polsatu i TVN), a także w internetowych serwisach VoD. Kreację kampanii przygotowała agencja JWT Warsaw, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:Princessa, Nestlé Polska

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas