Lemon Lemon od 7Up to nowość produktowa PepsiCo. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa, którą prowadzą na polskim rynku BBDO, K2 Internet, Ewesa, Pink Pepper Media i Questia.
Lemon Lemon 7UP Produkt to gazowana lemoniada z sokiem z cytryn. Ma mniej kalorii (19 kcal na 100 ml napoju), dzięki częściowemu zastąpieniu cukru substancją słodzącą otrzymaną ze stewii. Produkt dostępny jest w dwóch smakach - cytrynowym i grejpfrutowym. Sprzedawany jest w butelkach 250 ml, 0,5 litra i 1 litr.
W ramach kampanii telewizyjnej emitowany jest spot z hasłem "Bardzo, bardzo cytrynowa lemoniada z bąbelkami", adaptowany na polski rynek z globalnego oddziału koncernu.
Kampanię uzupełniają działania w digitalu, mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), sampling produktu oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Adaptację spotu reklamowego wyprodukowanego przez agencję Chandelier przygotowała BBDO. Za działania w Internecie odpowiada agencja K2 Internet, a za zakup mediów Media Direction OMD. Samplingiem produktu zajmuje się Ewesa, materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, a wsparcie PR zapewnia Questia.