Ruszyła kampania reklamowa napoju Kubuś Play Lemoniada, nowej wersji Kubusia Play (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tego lata Lemoniada wymiata!”, przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska.
Bohaterami spotu Kubusia Play Lemoniady są chłopcy ścigający się na deskach longboardowych. Kiedy przejeżdżają przez magiczny tunel, przenoszą się na prawdziwy tor longboardowy, a za nimi pojawia się ogromna, owocowa fala. W końcu wjeżdżają w stoisko z owocami, co podsumowuje slogan: „Tego lata Lemoniada wymiata!”.
Promowany w reklamie Kubuś Play Lemoniada to limitowana edycja napoju Kubuś Play wprowadzona do sprzedaży na okres letni. Jest dostępna w plastikowej butelce o pojemności 400 ml w dwóch smakach: cytrynowym i pomarańczowym.
Reklama jest emitowana w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie oraz kanałach tematycznych (m.in. dziecięcych). Kreacją spotu zajęła się agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.