Reklama2015-12-03
4

Lepiący pierogi chłopiec w bożonarodzeniowej kampanii Biedronki (wideo)

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła świąteczną kampanię wizerunkową, której bohaterem jest chłopiec przygotowujący się do Bożego Narodzenia. Działania realizują agencje Duda Polska, MEC i studio filmowe OTO.

Spot pod hasłem „Spraw, by święta miały wyjątkowy smak” opowiada historię, której głównym bohaterem jest kilkuletni chłopiec. W zbliżające się święta postanawia dać rodzicom wyjątkowy prezent. Opowieść zaczyna się parę miesięcy przed Bożym Narodzeniem, a kończy wzruszającym finałem w samą Wigilię. Chłopiec wytrwale przygotowuje świąteczną niespodziankę dla rodziców: świąteczną kolację.

Kampania prowadzona jest w telewizji i potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.

Kreację spotu przygotowała agencja Duda Polska, produkcją zajęło się studio filmowe OTO, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy MEC.

Autor:bg

Więcej informacji:Biedronka, Boże Narodzenie

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas