PR2022-12-15
0

Agencja Lepont wspiera komunikacyjnie Belvedere Vodka

Agencja komunikacyjna Lepont pracuje dla Belvedere Vodka - jedynej polskiej marki w portfolio grupy LVMH.

Marka wódki premium Belvedere przygotowała miesiąc temu kampanię wyreżyserowaną przez nagrodzonego Oscarem Taika Waititi’ego, której gwiazdą został Daniel Craig.

Ceniony przez krytyków aktor wystąpił w zupełnie nowej, nieznanej dotąd odsłonie, tańcząc do muzyki napisanej  i wykonanej przez światowej sławy gwiazdy Ritę Orę i Giggsa. Za wsparcie komunikacyjne globalnej kampanii, na rynku polskim odpowiedzialna jest agencja Lepont.

Agencja odpowiedzialna jest za biuro prasowe na rynku polskim w zakresie wsparcia komunikacyjnego globalnej kampanii z udziałem Daniela Craiga.

- Jest to dla nas ogromny zaszczyt, że możemy współpracować z marką Belvedere, która znajduje się w portfolio tak prestiżowej grupy jak LVMH. Kampania z udziałem Craiga to imponujący efekt pracy najwybitniejszych twórców współczesnej sceny artystycznej. Cieszymy się, że możemy współtworzyć ten niesamowity projekt - mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont.

Współpraca została zawarta na czas trwania kampanii.

Autor:jd

Więcej informacji:LVMH, Belvedere, Daniel Craig

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas