Reklama2018-03-22
0

Świat piłkarskich transferów przeniesiony do reklamy Leroy Merlin „Dołącz do najlepszego zespołu”

Ruszyła kampania wizerunkowa Leroy Merlin „Dołącz do najlepszego zespołu", która zachęca potencjalnych kandydatów do aplikowania do pracy w firmie. Klip, bazujący na analogiach ze sportem, jak również całą kampanię, przygotował dział korporacyjny Leroy Merlin we współpracy z HRK.

Wizerunkowy spot oparto na motywach sportowych. Reklama przedstawia zainscenizowaną konferencję prasową, na której występuje trener reprezentacji piłki nożnej. Dziennikarze pytają o nowe powołania do kadry. Selekcjoner opowiada o nowym zawodniku w drużynie, którym okazuje się pracownik Leroy Merlin.

"Okienko transferowe wciąż jest otwarte" dodaje bohater, odwołując się do slangu sportowego, w którym to "okienko" oznacza możliwość dołączenia nowych zawodników do drużyn.

- Najważniejszą wartością i wyróżnikiem naszej firmy jest wyjątkowa kultura organizacyjna, a co za tym idzie - świetna atmosfera w pracy. Wszyscy – bez względu na wiek i stanowisko – zwracamy się do siebie po imieniu i zawsze możemy liczyć na wsparcie kolegów. Postanowiliśmy tę zespołowość pokazać w nowej kampanii - wyjaśnia Magdalena Rusiecka, dyrektor HR Leroy Merlin Polska.

Kolejnym elementem kampanii są filmy z udziałem pracowników centrali i sklepów Leroy Merlin. Zostaną wykorzystane w mediach społecznościowych oraz na stronie firmy w zakładce "kariera". Uzupełnienie działań stanowić będzie spot radiowy.

Akcja została opracowana przez zespół komunikacji korporacyjnej Leroy Merlin przy współpracy z firmą HRK. Za zakup mediów odpowiada Codemedia, spot wyprodukowała Truskavka.

Autor:jd

Więcej informacji:Leroy Merlin, employer brandng

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas