Reklama2011-05-16
1

Letnie smaki Tic Taców wsparte kampanią

Ruszyła kampania reklamowa letnich smaków drażetek Tic Tac (Ferrero Polska). Akcja – przygotowana przez firmy Kid & Young i Carat – internet, sklepy i outdoor.

Głównym elementem kampanii letnich smaków drażetek Tic Tac jest konkurs, w którym można wygrać leżaki i hamaki z kolekcji tej marki oraz wycieczki na Seszele. Akcji towarzyszą działania reklamowe w internecie (specjalna strona, reklamy na WP.pl, Demotywatory.pl, serwisach turystycznych, YouTubie, Google i Facebooku, e-mailing i reklamy MMS-owe), punktach sprzedaży (materiały POS) oraz na outdoorze (citylighty w największych miastach).


Za kampanię – zaplanowaną do końca czerwca – odpowiadają agencja reklamowa Kid & Young (strategia, obsługa konkursu, kreacja i produkcja materiałów reklamowych) oraz dom mediowy Carat (zakup mediów).

Autor:tw

Więcej informacji:Tic Tac

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas