Reklama2022-10-25
1

Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor w reklamie marki Tic Tac

fot.mat.pras.fot.mat.pras.

Ruszyła kampania “Odśwież chwile dobrą energią z Tic Tac”, za której przygotowanie i komunikację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Hand Made. Bohaterami reklam Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.

Firma Ferrero prowadzi nowe działania reklamowe dla marki drażetek Tic Tac.

Kampania pod hasłem “Odśwież chwile dobrą energią z Tic Tac” to aktywacja konsumencka oparta na mechanizmie loterii. Akcję wspierają Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor, których można zobaczyć w czterech spotach wideo o relacjach i nadawaniu chwilom dobrej energii.

Materiały dostępne są na platformach VOD oraz na YouTube. Za ich produkcję odpowiadała agencja Hand Made.

Kampanii towarzyszy loteria, w której do wygrania są m.in. weekend w domku na drzewie, pobyt w parku tropikalnym Suntago czy bilety na kabarety i koncerty.

Agencja Hand Made odpowiedzialna jest za szereg działań związanych z przygotowaniem kampanii. Od idei kreatywnej, przez zaprojektowanie materiałów POS, ekspozycji sklepowych czy strony www, po przygotowanie scenariuszy video i tag-onów promocyjnych oraz realizację sesji zdjęciowej. Hand Made przygotowała również kampanię w digitalu, mediach społecznościowych oraz odpowiada za całościową organizację loterii. Komunikacja aktywacji została wsparta kampanią telewizyjną.

To nie pierwsza współpraca agencji z marką Tic Tac. Strony współpracują ze sobą nieprzerwanie od 2018 roku z sukcesem realizując cykliczne kampanie. Agencja Hand Made w przeszłości odpowiadała już za kreację i komunikację najbardziej znanych kampanii m.in. “50 urodziny marki Tic Tac” czy dwie poprzednie edycje kampanii “Dziel się delikatnością”- w tym także tę, gdzie nagrodami była autorska kolekcja ubrań firmy 4F.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas