Biznes 2023-03-28
2

Levi's angażuje modelki i modelów wygenerowanych w AI

Marka odzieżowa Levi Strauss & Co. nawiązała współpracę z firmą technologiczną Lalaland.ai, która pozwoli m.in. zastąpić modelki i modeli postaciami wygenerowanymi przez sztuczną inteligencję w prezentacji produktów.

Lalaland.ai to założone 2019 roku w Amsterdamie cyfrowe studio mody, które buduje dostosowane do potrzeb klientów z branży fashion modele generowane przez sztuczną inteligencję.

Firma wykorzystuje zaawansowaną AI do kreowania hiperrealistycznych modeli każdego typu ciała, w każdym wieku, rozmiarze i odcieniu skóry. Dzięki tak stworzonym awatarom klienci  Lalaland.ai mogą tworzyć  bardziej zoptymalizowane kosztowo kampanie promocyjne, oferty i doświadczenia klienta z marką.

Modele AI w sklepie Levi Strauss

Jeszcze w tym roku Levi's planuje w tym roku testy technologii Lalaland.ai w celu budowy "bardziej zróżnicowanego i integracyjnego doświadczenia klienta" przez zaangażowanie do kampanii produktowych modelek i modeli wykreowanych w AI.

- Chociaż AI prawdopodobnie nigdy w pełni nie zastąpi nam ludzkich modeli i modelek, jesteśmy podekscytowani potencjalnymi możliwościami, jakie może nam ona dać w zakresie budowania doświadczeń konsumenckich - powiedziała dr Amy Gershkoff Bolles, globalna szefowa strategii cyfrowej i nowych technologii w Levi Strauss & Co.

Wygenerowane cyfrowo modelki i modele będą służyć klientom robiącym zakupy na Levi.com lub w aplikacji marki. Klient będzie mógł sprawdzić, jak wyglądają np. spodnie na sylwetce najbardziej zbliżonej do ich indywidualnego wyglądu, nie zaś jak w wielu e-commercea'ch, tylko na jednej modelce lub modelu. To z kolei ma uczynić doświadczenie zakupowe jeszcze bardziej spersonalizowanym i zwiększyć różnorodność.

Autor: jd

Więcej informacji: Levi Strauss, sztuczna inteligencja, AI

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas