PR2020-03-18
22

Lewiatan klientem On Board Think Kong

Sieć handlowa Lewiatan Holding powierza obsługę public relations agencji On Board Think Kong (OBTK).

Współpraca obejmuje zakres strategicznego doradztwa public relations i zarządzania reputacją sieci Lewiatan w mediach. Za działania agencji odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej.

- Sieć handlowa Lewiatan należy nie tylko do jednej z najstarszych i największych w naszym kraju, jest również jedną z najbardziej innowacyjnych w swoich sektorze często jako pierwsza na rynku wprowadzając nowatorskie rozwiązania jak np. projekt sklepu samoobsługowego. Będziemy podkreślać takie projekty prowadząc bieżącą komunikację sieci – mówi Norbert Ofmański, partner agencji OBTK.

Współpraca z agencją OBTK została nawiązana z początkiem roku i ma charakter długofalowy.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan na terenie całej Polski zrzesza 3 200 placówek handlowych. Wśród nich jest około 455 supermarketów (powyżej 300 m2), ponad 1895 dużych sklepów, blisko 800 placówek średniej wielkości oraz około 30 małych sklepów.

Autor:jd

KOMENTARZE(22)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas