LG prowadzi kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Działania pod hasłem "Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?" przygotowały Agencja Warszawa i Arena Media Communications (Havas Media Group).
Lodówkę InstaView wyposażono w elegancki szklany panel. Wystarczy w niego dwa razy zapukać, aby włączyć światło i zajrzeć do środka bez otwierania drzwi lodówki oraz utraty zimnego powietrza. Do tej funkcjonalności odnosi się hasło nowej kampanii - "Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?".
System podwójnych drzwi Door-in-Door pozwala na łatwiejszy dostęp do podstawowych produktów, po które sięgamy najczęściej i zapobiega częstym zmianom temperatury wewnątrz lodówki.
Spot telewizyjny przygotowany na potrzeby kampanii emitowany jest w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Dodatkowo od 5 lipca rozpoczęła się kampania w wybranych kinach sieci NAM z wykorzystaniem 60-sekundowej wersji spotu.
Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.