PR2023-12-07
5

Lidia Tofil odeszła z Burdy. Została szefową eventów Warsaw Creatives

Z początkiem stycznia 2024 roku Lidia Tofil obejmie stanowisko head of events w agencji Warsaw Creatives. Przez 12 ostatnich lat pracowała w wydawnictwie Burda Media Polska. 

Lidia Tofil jako head of events w Warsaw Creatives będzie odpowiedzialna będzie za planowanie i realizację strategii działu, pozyskiwanie nowych klientów, zarządzanie projektami oraz komunikację z interesariuszami realizowanych wydarzeń.

Będzie również ściśle współpracować z pozostałymi działami, przede wszystkim PR oraz influencer marketing & relations, przy okazji realizacji komunikacji 360’ dla klientów.

Lidia Tofil ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży eventowej. Przez ostatnie 12 lat związana była z wydawnictwem Burda Media Polska, gdzie odpowiedzialna była za pomysły kreatywne i realizację największych wydarzeń mediowych, takich jak: ELLE Style Awards, Kobieta Roku Glamour, Party Fashion Night, Viva Photo Awards czy Róże Gali. Wcześniej związana była m.in. z TOTO Media, Marquard Sport Media, Multico i TVP. 

- Agencja konsekwentnie wdraża rozwiązania, które mają na celu poszerzenie obszarów aktywizacji obsługiwanych marek i szybki rozwój naszej firmy w zakresie kompleksowych usług komunikacyjnych. Zmiany organizacyjne zawsze są na lepsze, a tak silna postać jak Lidia Tofil, która ze swoim wieloletnim doświadczeniem i rozległymi relacjami w branżach, z którymi agencja pracuje na co dzień, daje gwarancję usług odpowiadających potrzebom i oczekiwaniom rynku. Tym samym będzie jedną z kluczowych postaci zespołu naszej agencji odzwierciedlając jakość i kreatywność Warsaw Creatives - mówi Jan Stelmaszyk, managing director Warsaw Creatives.

Autor:bg

Więcej informacji:Lidia Tofil, Warsaw Creatives, Burda

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas