Reklama2016-09-21
5

Lidl reklamuje, że jako pracodawca „zaczyna się od ludzi” (wideo)

Sieć dyskontów Lidl Polska wystartowała z kampanią wizerunkową, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca. Akcja pod hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi” została przygotowana przez firmy GDP Agency i Havas Media.

Lidl Polska podkreśla w kampanii, że przełamuje stereotypy związane z pracą w handlu i oferuje swoim pracownikom atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz szansę na ciekawą karierę. Priorytetem firmy jest bycie fair wobec obecnych, jak i przyszłych pracowników, dlatego Lidl jasno komunikuje o wysokości pensji, które oferuje (np. nowo zatrudnieni pracownicy sklepów otrzymują od 2400 do 2800 zł brutto).

Bohaterami kampanii są pracownicy firmy - kilkadziesiąt osób, które same się do tego zgłosiły. Wśród nich są pracownicy z różnych działów i stanowisk - to osoby pracujące w sklepach, magazynach Lidla, doświadczeni profesjonaliści z centrali, ale także młodzi specjaliści tuż po studiach. Opowiadają o swojej pracy i o tym, za co cenią Lidla jako pracodawcę.

Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, radiu, kinach, prasie, internecie (m.in. w social media) oraz na outdorze (w największych miastach).

Przy kampaniach reklamowych Lidl pracuje z agencjami GDP Agency i Havas Media.

Marketer prowadzi od ponad roku kampanię z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy. Bohaterem niedawnej akcji promującej artykuły szkolne był z kolei dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch.

Autor:bg

Więcej informacji:Lidl, praca, pracodawca

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas