Internet2020-07-17
12

Lidl z #taniasobotachallenge na Tik Toku

Na Tik Toku pojawił się #taniasobotachallenge, jako element promocji sieci sklepów Lidl Polska. W ramach wyzwania detalista zaprosił do współpracy popularnych twórców, którzy nagrywają filmiki, tańcząc przed sklepami tej sieci handlowej.

Użytkownicy Tik Toka w wyzwaniu #taniasobotachallenge nagrywają filmiki, na których tańczą do remiksu piosenki „Tania sobota w Lidlu” przed sklepami sieci Lidl Polska.

Dotychczas w akcji udział wzięli popularni TikTokerzy - Piotr Charaziński (@charazinsky), Sandra Maliszewska (@maliszewskaa), Kamil Owczarek (@kamilowczarek) oraz Marta Rentel (@martirenti).

Do akcji dołączyli również inni użytkownicy Tik Toka - na platformie pojawiło się już ponad 500 nagrań wykorzystujących remiks piosenki „Tania sobota w Lidlu”.

@martirenti

Chodzicie do LIDLa? Polubie filmy osób, które nagrają pod ten dźwięk 🤗 ##TaniaSobotaChallenge

♬ LIDL Tania Sobota Challenge - maliszewskaa

 

@kamilowczarek

Dziś zakupki w Lidlu ❤️Nagrajcie pod ten dźwięk, a ja wpadnę na Wasz profil zobaczyć 🤩

♬ LIDL Tania Sobota Challenge - maliszewskaa
@maliszewskaa

Robicie zakupy w Lidlu? 😃🛍 Będę wpadać do osób, które nagrają filmik pod ten dźwięk! 🤪

♬ LIDL Tania Sobota Challenge - maliszewskaa

 

@charazinsky

Dokończ zdanie: Jak sobota to... 😂 Nagrajcie pod ten dźwięk, a ja wpadnę na Wasz profil ❤️

♬ LIDL Tania Sobota Challenge - maliszewskaa

Lidl Polska ma nieco ponad 700 sklepów. W roku rozliczeniowym od marca 2018 do lutego ub.r. spółka osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mln zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej).

Autor:jd

Więcej informacji:taniasobotachallenge, Lidl, Tik Tok

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas