Reklama2018-06-12
18

LifeTube i Gamellon razem z Szeri Szeri i DDOB, będzie wspólna oferta

Agencje influencer marketingu LifeTube i Gamellon podjęły współpracę strategiczną z agencją Szeri Szeri i platformą społecznościową influencerów DDOB. Przygotują wspólną ofertę obejmującą m.in. blogerów oraz popularnych użytkowników Instagrama i Musical.ly.

Nowa oferta obejmie kampanie zarówno z najpopularniejszymi gwiazdami internetu, jak i z mikro-influencerami na wszystkich dostępnych platformach: YouTubie, Instagramie, blogach, Musical.ly, Facebooku i Snapchacie. Firmy poszerzą również zakres obsługi agencyjnej w obszarze strategii, kreacji oraz tworzenia własnych kanałów i branded content.

Ponadto wszystkie firmy będą wymieniać się swoim know-how oraz uspójnią standardy obsługi klientów.

- Dzięki tej współpracy chcemy przede wszystkim zapewnić reklamodawcom pełniejszą obsługę, a cały influencer marketing zgromadzić w jednym miejscu - od najpopularniejszych gwiazd YouTube, przez blogerki i instagramerki, po mikroinfluencerów, a nawet “muserów” bijących rekordy popularności na platformie Musical.ly. Zamiast koordynowania współpracy z wieloma rozproszonymi podmiotami nasi klienci będą mogli od teraz skorzystać z pełnej oferty wszystkich 4 firm - komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube’a.

Dwa miesiące temu LifeTube i Gamellon podpisały umowę o współpracy strategicznej w zakresie sprzedaży i technologii.

- Oprócz najnowszych form dotarcia, takich jak Musical.ly i kampanie instagramowe, oferujemy również klasyczne kampanie blogowe. Wbrew pozorom blogosfera nie umarła i nadal ma się bardzo dobrze. Dlatego chcemy, aby całość działań z influencerami dopełniał know how agencji Szeri, szczególnie przydatny przy kampaniach kierowanych do starszej grupy docelowej - opisuje Mateusz Krogulec, współwłaściciel Szeri Szeri i DDOB.

- Strategiczne partnerstwo z największymi MCN-ami w Polsce to wielki krok naprzód w rozwoju naszej platformy. Widzimy olbrzymi potencjał wzrostu społeczności DDOB dzięki współpracy z twórcami zrzeszonymi w sieciach LifeTube i Gamelleon. Partnerstwo otwiera również zupełnie nowe możliwości w dziedzinie influencer marketingu. Pierwszy raz w tej branży klienci będą mogli realizować kompleksowe kampanie z różnymi influencerami bez konieczności korzystania z dodatkowych podwykonawców - dodaje Bartłomiej Sibiga, prezes DDOB.

Sieci partnerskie LifeTube i Gamellon zrzeszają łącznie ponad 570 youtuberów o łącznej liczbie 103 mln subskrypcji i ponad 800 mln wyświetleń wideo miesięcznie. Natomiast w bazie DDOB zarejestrowanych jest 35 tys. influencerów.

Autor:tw

Więcej informacji:LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri, DDOB

KOMENTARZE(18)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas