Reklama2016-09-16
2

LifeTube uruchomił działy gaming i beauty, na ich czele Małgorzata Dumin i Michał Kołodziej

Małgorzata Dumin i Michał KołodziejMałgorzata Dumin i Michał Kołodziej

Sieć wielokanałowa LifeTube utworzyła działy gaming i beauty, które będą specjalizowały się w obsłudze influencerów i marek z tych kategorii. Działem beauty będzie kierowała Małgorzata Dumin, na stanowisko head of gaming awansował Michał Kołodziej.

Wyłonienie nowych działów to efekt postępującej specjalizacji na rynku influencer marketingu. Tylko w pierwszej połowie br. LifeTube zrealizował ponad 90 współprac komercyjnych na kanałach kobiecych i aż 120 na kanałach gamingowych, z czego część do długoterminowe współprace strategiczne.

- Zrzeszamy 250 kanałów docierających łącznie do ponad 30 milionów subskrybentów. Tworzenie wyspecjalizowanych zespołów jest niezbędne. Nowe działy, które skupią twórców z danych kategorii i pomogą lepiej dopasowywać oferty dla klientów w odpowiednich segmentach, to naturalny krok w rozwoju spółki - uzasadnia Paweł Stano, prezes LifeTube.

Małgorzata Dumin (wcześniej partnership executive) jako head of beauty poprowadzi w LifeTube Premium dział skupiający 15 kanałów o tematyce urodowej i lifestyle (w sumie ponad 1,5 miliona stałych widzów). Dumin w branży pracuje od 2007 roku, wcześniej w LifeTube ściśle współpracowała z Red Lipstick Monster, związana była też z Wydawnictwem Bauer i Marquard Media Polska. Obecnie w LifeTube skupi się na rozbudowaniu ofert multiplatformowych i prowadzeniu kampanii w oparciu o wszystkie kanały social media influencerek oraz na pozyskaniu nowych kanałów do sieci.

Michał Kołodziej będzie odpowiadał w LifeTube za rozwój działu gaming, koordynację projektów na kanałach gamingowych oraz nawiązywanie współpracy z nowymi twórcami. Obecnie jest to 45 kanałów o łącznej liczbie 7,2 mln subskrybentów. Kołodziej z branżą marketingu internetowego związany jest od 2014 roku. Poprzednio pełnił w firmie funkcję gaming partnership managera, współpracował z takimi twórcami jak Remigiusz Maciaszek, JDabrowsky, Tivolt, Kaluch, Seto czy Ziemniak. Koordynował kampanie m.in. marek Play, Fanta, Ubisoft, Intel, T-Mobile i McDonalds.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas