Kultura2022-08-30
2

Gdzie oglądać Ligę Mistrzów UEFA 2022/2023?

We wtorek, 6 września wystartuje Liga Mistrzów UEFA 2022/2023. Sportową imprezę w całości transmitować będzie Polsat Sport Premium, wybrane mecze będzie można oglądać również w TVP1.

Liga Mistrzów to najważniejsze piłkarskie rozgrywki klubowe. W najbliższym sezonie tytułu bronić będzie Real Madryt.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Pełne prawa do transmisji Ligi Mistrzów w Polsce posiada Grupa Polsat, która pokazuje rozgrywki od sezonu 2018/2019. Nadawca wszystkie mecze będzie pokazywać tradycyjnie w swoich dwóch kanałach i czterech serwisach telewizyjnych PPV Polsat Sport Premium.

Wybrane spotkania w ramach sublicencji ponownie pokazywane będą w Telewizji Polskiej. Na antenie TVP1 w środowe wieczory będzie można oglądać po jednym wybranym meczu każdej kolejki.

Nadchodzący sezon Ligi Mistrzów we wtorek, 6 września o godz. 18.45 otworzą spotkania Dinamo Zagrzeb-Chelsea i Borussia Dortmund-FC Kopenhaga. Telewizja Polska w pierwszej kolejce do relacjonowania wybrała mecz FC Barcelona-Viktoria Pilzno, który odbędzie się 7 września o 21.00. Od niedawna w hiszpańskim klubie występuje Robert Lewandowski.

Liga Mistrzów 2022/2023 - terminarz 1. kolejki fazy grupowej:

6 września:
Dinamo Zagrzeb - Chelsea (18:45)
Borussia Dortmund - FC Kopenhaga (18:45)
FC Salzburg - AC Milan (21:00)
Celtic - Real Madryt (21:00)
RB Lipsk - Szachtar Donieck (21:00)
Sevilla - Manchester City (21:00)
PSG - Juventus (21:00)
Benfica - Maccabi Hajfa (21:00)

7 września:
Ajax - Rangers FC (18:45)
Eintracht Frankfurt - Sporting Lizbona (18:45)
SSC Napoli - Liverpool (21:00)
Atletico Madryt - FC Porto (21:00)
Club Brugge - Bayer Leverkusen (21:00)
FC Barcelona - Viktoria Pilzno (21:00) - transmisja również w TVP1
Inter Mediolan - Bayern Monachium (21:00)
Tottenham Hotspur - Olympique Marsylia (21:00)

Piłkarska Liga Mistrzów 2021/2022 odbywała się w okresie od 14 września ub.r. do 28 maja br. Średnia widownia wszystkich meczów pokazanych w Jedynce w okresie wyniosła 1,30 mln osób. Przełożyło się to na 11,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,61 proc. w grupie 16-59. Kanały Polsat Sport Premium nie są objęte monitoringiem Nielsen Audience Measurement.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas