Reklama2017-09-05
0

Badania fokusowe kobiet w kampanii promującej Ligunin Termostop

Ruszyła ogólnopolska kampania preparatu łagodzącego objawy menopauzy Ligunin Termostop (Oleofarm). Za przygotowanie akcji odpowiada agencja Opus B.

Reklama osadzona jest w konwencji badań fokusowych i operuje wyrazistymi symbolami, kojarzącymi się z przekwitaniem. Bohaterki spotu odpowiadają na pytania związane z przebiegiem menopauzy.

Spoty w wersjach 15-sekundowej i 30-sekundowej emitowane są w TVP, TVN i Polsacie. W internecie pokazywana jest dłuższa, 45-sekundowa wersja reklamy.

 Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B, za produkcję studio ISTV Media.

Autor:jd

Więcej informacji:Ligunin Termostop, Oleofarm

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas